Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Saturday 21 December 2013

PELIK-PASANGAN KAHWIN BOGEL SECARA TERBUKA (15 GAMBAR)



Sepasang pengantin yang berkahwin dalam keadaan bogel di depan khalayak ramai ditahan di bandar raya ini semalam.


Polis menahan bekas penari bogel yang kini menjadi aktivis Gypsy Taub, 44, dan pasangannya Jamyz Smith, 20, beberapa minit selepas mereka mengucapkan ikrar perkahwinan.

Sebelum acara itu, kedua-duanya berbogel di jalanan sebagai berkempen menentang larangan yang dikenakan pihak berkuasa bandar raya San Francisco terhadap perbuatan bertelanjang di depan tempat awam.


Menurut SFGate.com, Gypsy memberitahu hadirin:

“Ini ialah bantahan terhadap larangan berbogel dan pada masa yang sama satu majlis perkahwinan. Saya tahu penduduk San Francisco menyokong saya.”

Pasangan itu berbogel di luar dewan bandaraya San Francisco selepas berkempen selama setahun membantah larangan terhadap kebebasan untuk berbogel di khalayak ramai.

Mereka dikahwinkan oleh aktivis bogel George Davis, paderi di Gereja Universal Life.

Selepas sesi pembacaan daripada “buku sucinya” bertajuk ‘Seni Erotik’, Davis mengumumkan pasangan itu suami isteri. Sepasukan anggota polis yang tiba tidak lama kemudian mengakhiri majlis itu dengan membalut pasangan berkenaan dengan selimut sebelum membawa mereka memasuki van berasingan.













Menurut undang-undang yang dikuatkuasa Lembaga Penyeliaan dewan bandar raya San Francisco pada 2012, berbogel di jalan raya, tepi jalan, stesen persinggahan dan kenderaan dilarang.

Bagaimanapun, pengecualian diberikan kepada kanak-kanak dan peserta perarakan yang sudah memperoleh permit

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates