Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Saturday 26 October 2013

Musibah-Abby Abadi Tekanan Jiwa hadapi halangan ke Sungai Limau @bn4prk @tunfaisal @abby_abadi112 #beranihijrah #prksungailimau



Abby abadi yang sangat ghairah dalam perjalanannya memenuhi jemputan untuk berceramah di Pilihanraya kecil Sungai Limau di timpa musibah apabila perjalanannya terhalang akibat kereta yang di bawa rosak.


MH sempat singgah ingin bertanya dan berniat untuk menghulurkan bantuan tetapi apabila MH turun mendekati si Ustazah Pas iaitu abby abadi sedang mengalami tekanan perasaan sambil memaki hamun suaminya yang baru.

"U BUAT APA KAT SITU? MASUK DALAM KERETA LAH" Sergah Abby kepada suami barunya.Respon suami hanya menurut perintah..ishk ishk...boleh tahan garang abby abadi ni mungkin aura Asp Aliza masih ada dalam jiwa (Gerak khas)



Disitu MH terlibat akan kelibat Leman raja tak lawak yang datang untuk turun membantu serta ahli Pas yang Lalu lalang disitu.

P/S: Niat tu penting jika tak elok inilah musibahnya..itu baru Peringatan biasa biasa belum keteguran yang lebih dasyat.

Jom tolak kempen FITNAH
Kempen secara SIHAT

2 comments:

  1. Untuk melakukan suatu yg baik memang banyak halangan. kalau perkara buruk senang ja...tiada apa yg menghalang.

    ReplyDelete
  2. baik ke apa yang nak di buat si ostazah tak berapa menjadi ni. menghamburkan fitnah, mengutuk mengihina orang dikira perbuatan baik ke? apa punya tipikal pemikiran low class cai pembangkang. antara pekara mungkar dan bukan pun dah tak tau nak beza. tu dosa dengan laki tu perbuatan mulia ke?

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates