Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Thursday 24 October 2013

PRK Sungai Limau - Ketua Penerangan PKR yang dipecat turun bantu PAS @bn4prk @tunfaisal @Tengkuadnanreal @N20sungailimau







Semalam MH terserempak dengan ex Ketua Penerangan Pkr Merbuk S.petani kedah.Kempen sakan untuk Pas.Mengikut sumber beliau sudah menyertai PAS.

Pas memang pelik sebelum ni penyakit Virus Syiah sekarang ni geng anwarinas pula jadi penyakit.

Masalah moral sedang menjalar ke dalam Parti Pas terutamanya di Kedah.

Ishk ishk....

Kisah ex Ketua PKR ni sebelum PRU lepas kalau lupa la...



"Apa salah saya sehingga dipecat dari parti tanpa memberikan saya peluang untuk mempertahankan diri? Adakah salah saya melancap didalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya?"

"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat. Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adengan seks tetapi tidak dikenakan apa apa tindakan dari pihak parti PKR."

P/S: Rasa rasa ada hikmah mamat gila diatas ni join Pas..PAS FOR ALL

1 comment:

  1. pas = Pakat angkut Saja. dah pkr pecat, why not rembat je pemimpin pkr yg melancap tersebut. melancap je tu, bukan liwat orang tau oral sex. hehehehe baguih pas baguih. lagi senang kerja umno...

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates