Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Tuesday 22 October 2013

Video Wanita Tampar Teman Lelakinya Berterusan Di Khalayak Ramai Ditahan Polis



Seorang wanita China ditangkap selepas memaksa teman lelakinya untuk berlutut di jalanan dan berulang kali menampar wajah teman lelakinya.

Lelaki tersebut dituduh mengkhianati teman wanitanya selepas membawa gadis lain ke apartmennya di Hong Kong. Setelah teman lelakinya dibawa keluar ke jalanan dan mula memarahinya, orang ramai berkumpul dan mula merakam video adegan tersebut telah diposkan di YouTube.

Wanita 20 tahun, bernama Cheng, kemudian ditangkap atas tuduhan penyerangan umum, sementara mangsa, Chui 23 tahun, dibawa ke rumah sakit.




Di petik dari Dailymail :.Tuduhan penyerangan terjadi Jumaat lalu di wilayah Kota Kowloon Hong Kong, selepas Chui membawa seorang gadis ke flatnya walaupun dia bercinta dengan Cheng. Cheng membuat Chui berlutut di kaki lima penuh orang yang lalu lalang, dan menuduhnya curang dengan mengundang gadis lain - "yang berdiri di samping pasangan sepanjang adegan".

Namun, Chui berkeras dia tidak meminta gadis itu datang ke apartmennya, berkata: "Dengar saya terlebih dahulu sebelum memukulku."
Cheng kemudian mula menampar Chui di wajah, berteriak, "Kau mengkhianati ku!".

Adegan itu dirakam oleh seorang penonton, yang kemudian berkata: "Sekurang-kurangnya putus dengan dia jika kau tidak melawan." Para penonton lain mula campur tangan "Cheng berteriak, 




No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates