Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Friday 11 October 2013

WoW!-Baru berusia 30 dah miliki 168 Anak






Lelaki ini berusia 30 tahun tapi sudah mempunyai 168 orang anak. Mungkin kedengaran aneh, tapi ianya adalah benar. Pemuzik terkenal Lagos, Nigeria, Chinagorom Onuoha, mengaku sudah mempunyai 168 anak dari wanita yang berbeza-beza sebelum ia berkahwin.

Lelaki yang lebih dikenali dengan African China itu kepada PMNews, menceritakan, apa yang dialaminya bukan s * ks yang aneh. Tapi, ia paling tak boleh menolak rayuan s * ks daripada peminat wanitanya.

Seperti dipetik dari CrazyNews, Onuoha mengatakan, ia memutuskan menerima kehamilan kerana tidak ingin wanita tersebut menggugurkannya.

"Sebagai seorang bintang, saya selalu mencari mereka di sekitar saya dan tak ada cara saya boleh mengusir mereka. Sesuai dengan kenyataan, saya mempunyai pilihan memberitahu wanita itu untuk menggugurkan kehamilannya, tapi saya tahu Alkitab menentangnya," ujar Onuoha.

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates