Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Tuesday 3 December 2013

PAUL WALKER-BERLUMBA PUNCA NAHAS




Paul Walker dan Roger Rodas sempat diberitakan terlibat perlumbaan bersama kereta lain dan memacu Porsche dalam kelajuan tinggi sebelum meninggal , Sabtu ( 30 / 11 ) . Keluarga merasa sedih dan tidak terima dengan pemberitaan tersebut .

" Itu jelas bukan perlumbaan . Berita itu bohong , " ujar Ashlie Walker , adik Paul , isnin ( 2 / 11 ) . " Berita semacam ini menyakiti hati dan menambah kesedihan kami . Ini adalah tuduhan tidak bertanggungjawab . "

Ayah Paul , Paul Walker III , sangat sedih mendengarnya . Apalagi ia yakin bahawa Paul adalah orang yang sangat baik semasa hidupnya . " Hatinya sangat lapang . Aku sangat bangga dengan kehidupannya selama ini , " ungkapnya .

Sanak saudara Paul memang tengah berkumpul saat ini untuk saling menguatkan . Mereka juga memastikan bahawa anak perempuan tunggal Paul , Meadow , akan selalu dikelilingi orang - orang yang mencintainya .

Dugaan itu muncul selepas Polis Los Angeles mendapat maklumat bahawa ada kereta lain yang terlibat semasa kejadian . Lokasi kemalangan juga dikhabarkan terkenal sebagai tempat perlumbaan . Namun penyelidik Polis Santa Clarita Valley membantahnya setelah ada saksi mata menyatakan ini adalah kemalangan tunggal .

Untuk selanjutnya , penyelidikan akan memberi tumpuan kepada kelajuan terakhir Porsche yang dipandu Roger . Sementara itu jenazah Paul dan Roger rencananya akan diautopsi , Selasa ( 3 / 12 ) waktu setempat

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates