Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Friday 24 January 2014

NURUL IZZAH NAFI BERCERAI KEMUDIAN AKHIRNYA TERBONGKAR SURAT TUNTUT FASAKH @N_izzah




Seperti yang diberitakan pada pagi tadi mengenai berita Nurul Izzah mohon cerai di SINI, akhirnya Nurul Izzah mengakui perkara tersebut adalah benar. Berikut adalah kenyataan media dari Nurul Izzah.

KENYATAAN MEDIA

23 Januari 2014

Kami amat sedih dengan cubaan gangguan yang menyentuh perkara peribadi kami apabila kami gigih berusaha untuk memastikan kelangsungan perkahwinan ini.

Keluarga kami menjadi keutamaan. Kami ucapkan terima kasih kepada semua yang melahirkan keprihatinan, dan kami memohon semua pihak agar diberikan ruang peribadi pada waktu-waktu ini.

Dalam keadaan ini pun Nurul Izzah cuba mewujudkan sentimen kononnya ada cubaan menganggu dan menyentuh perkara peribadi mereka.

Sepatutnya cukuplah sekadar mengesahkan perkara itu. Bukannya menunding jari kepada pihak lain semata-mata untuk mengalih pandangan rakyat.

Apa yang menarik Nurul Izzah telah menafikan perkara ini apabila disoal melalui laman Twitter nya :


Apabila surat permohonan fasakh seperti yang didakwa berselerakkan di media maya sudah pasti sudah tidak dapat menafikan lagi.




Kejadian ini seperti suatu Propaganda.Alasan syak walsangka MH bakal terjadi pada 2016 dimana agenda ramalan nurul izzah bakal lompat parti.Tak perlu diulas kerana ia sangat rumit untuk anda fahami.

P/S:Ingat 2016

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates