Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Saturday 8 February 2014

SEPAH DIANCAM KERANA HINA BAPAK REFORMIS @anwaribrahim #PRKkajang




Kemenangan sepahtu menjadi pertikaian oleh peminat Maharajalawak Mega semalam apabila mereka berang apabila lawak yang dibawa oleh sepahtu semalam memerli Ketua Pembangkang iaitu Ds Anwar Ibrahim.

Antara isi lawak yang dipertikai oleh mereka terhadap kumpulan Sepahtu tersebut seperti "Satay,Kayang,Penjara dan Gay".Kebanyakkan kumpulan lawak semalam membawa isu-isu semasa dan bukan sahaja dibawa sepahtu malah kumpulan lain ia tidak salah dan tidak perlu di kecam seperti itu.


Jika kita lihat balik lawak seperti kumpulan SYJ dan sebagainya mereka juga mengeluarkan isu-isu lawak sindiran seperti "Harga minyak,Kangkung dan sebagainya dan tiada siapa mengecam tindakan lawak mereka.Jadi apa yang hendak dipertikaikan dengan lawak Sepahtu semalam.Ini hanya kerja kerja yang tidak waras kepada mereka yang "TAKSUB" kepada individu yang segalanya mahu dikaitkan dengan politik.

Bila bercakap mengenai isu teresa kok yang membuat 1 video menghina pemimpin negara malah menjejaskan imej negara tiada siapa pun dari kalangan penyokong "Taksub" menyuarakan pendapat malah sangat bersetuju dengan apa yang dilakonkan didalam video tersebut.



Walaupun segala isu yang disampaikan oleh Teresa Kok ini telah dijawab tetapi fitnah dari ahli parlimen itu tetap berharga untuk mempercayainya.Tindakan RTM menyekat sittkom drama kopitiam 88 untuk sementara waktu bagi menjalankan siasatan pelakon yang terbabit dalam video Teresa kok ini juga dikatakan dianiayai oleh kerajaan.



Ini jelas mereka PAKAR dalam memutarbelitkan sesuatu isu hingga menampakkan mereka ini individu yang kental dalam perjuangan.Strategi mereka mudah.."Saya dianiayai,Saya mangsa dan sebagainya bagi meraih simpati.

Pernahkah anda terfikir didalam sifat maksum yang nampak terhadap mereka ini berapa ramai sudah mereka aniayai?Namun ia akan ditepis oleh mereka mereka yang taksub atau layak dipanggil MACAI.

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates