Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Wednesday 4 December 2013

MUSLIMAH BERNAMA UMMI SYIFA GELAR "USTAZ KAZIM KHINZIR" DIKENAL PASTI




Tidak puas hati dengan perlantikannya sebagai Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Pendakwah bebas terkenal Ustaz Kazim menjadi mangsa tohmahan pengguna Facebook di Media Sosial. Dalam satu printscreen yang tersebar semalam, Ustaz Kazim telah diberi gelaran Ustaz Khinzir. Mungkin inilah contoh yang dikatakan punca Ustaz Kazim umum keluar parti.



Komen biadab tersebut ditulis oleh seorang pengguna Facebook di dalam satu poster dengan tajuk "UMNO, Mu tunggu Kazim datang" yang diolah oleh laman page pro pembangkang mengikut filem MIG Pictures "Ustaz, mu tunggu aku datang".

Walaupun Ustaz Kazim tidak mengetahui perlantikan tersebut pada mulanya, beliau telah dihentam bertubi-tubi oleh penyokong pembangkang dan turut difitnah melalui Facebook


Jika dilihat pada profile picture Ummi Syifa', seakan tidak percaya komen tersebut dibuat olehnya kerana dia yang bersama suami seperti seorang yang mengamalkan ajaran Agama Islam yang baik. Lengkap bertudung labuh dan si suami pula berjubah serta berkopiah kemas.

Semoga Ummi Syifa' dan semua yang tidak sehaluan dengan perjuangan dakwah Ustaz Kazim bermuhasabah diri. Cuba tanya apa yang anda telah lakukan untuk memartabat agama Islam selama ini? Mungkin Ustaz Kazim mempunyai method tersendiri dalam dakwahnya

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates