Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Monday 16 December 2013

P1 WIMAX GUNA KHIDMAT KEYBOARD WARRIOR SERANG PELANGGAN



Bila P1 Wimax menggunakan khidmat Cybertrooper atau Keyboard warrior yang ditugaskan untuk membela syarikat penipu ni:


RACHEL LEE: Hi guys. Very good morning to all.

Pertama skali nk ckp that you' all should be ashamed of yourselves for posting such rubbish on this page!!!

Mase register korang x bace ker terms and condition? Nape x tanya betul2 sales person yg jual tu? Yg korang tau, nk sign jer, nk internet laju la, nk good service la, tpi padahal you x bace pun terms and conditions, nk marah orang lar, ade poblem jer tembak mcm hram jadah!!!

Cube korang fikir baik baik sblum post kat page nih???

At lest im proud to say my internet is working fine... xder hall mcm korang nih. Internet i ok jer... Check before signing up, ask questions, jgn main sign jer la, tgk benda percuma, nk sign jer, nk fast internet, tpi pabile servis teruk, complain no 1!!!

cuba guna otak skit fikir baik buruk sblum korang post... x fikir ker korang nih post post kata dianiaya padahal sendiri yang cri pasal, x nk bayar bil dan x nak mengaku diri sendiri salah!!!

jgn nk salahkan orang lain atas perbuatan sendiri tau!! haram tau!! masuk neraka nant menyesal lak, fham x???
lain kali tanye betul2 sblum register, jgn main amik jer pkg internet tanpa bertanya ngan betul2...

Memang benar masyarakat kita mudah tertarik dengan perkataan² seperti percuma, free gift etc. Tetapi ini tidak bermakna sebagai pengguna kita tidak boleh meminta peningkatan kualiti servis yang lebih baik dan unggul.

Untuk pengetahuan semua, rakyat Malaysia berbangsa cina tak pernah sesekali menggunakan perkataan Haram Jadah. Jika ada, percentagenya adalah kecil dan terpencil. Dan nyata Rachel Lee ini adalah kakitangan P1 Wimax berbangsa melayu.

Akibatnya, Rachel telah diserang bertubi-tubi oleh ahli group tersebut dan kini comment di bawah statusnya itu mencecah 500+. Sehingga ke tahap sebegini, Pihak P1 masih enggan tampil memberikan kenyataan media bahawa mereka tidak bersalah. Atau memang benar mereka sangat-sangat kebal dari undang-undang?

Terbaru, setelah bertahun-tahun menghentikan langganan perkhidmatan P1, beberapa bekas pelanggan menerima surat 'cinta' dari P1. Baca kenyataan dalam gambar:


Harap pengguna yang menerima emel seperti ini, ignore atau labelkan sebagai SPAM.

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates