Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Monday 6 January 2014

TINDAKAN BIADAP PENGIKUT SYIAH MEMPELAWA KAHWIN MUTAAH



Seorang pemilik akaun Facebook dikenali sebagai Ali Hanifah Al Qadahi menggunakan sewenang-wenangnya gambar seorang wanita dengan mempelawa ia diperisterikan secara mutaah.


Tindakan biadapnya yang dipercayai pengikut fahaman Syiah itu disedari bapa mentua wanita terbabit yang bertindak membuat laporan polis.

Tinjauan di Facebook Ali Hanifah mendapati semua statusnya masih tertera termasuk status-status lain yang membanggakan fahamannya terutama membabitkan nikah mutaah yang diamalkan pengikut Syiah.


Turut terdapat, sekeping surat menyatakan seramai 156 gadis dan 341 janda tersedia untuk pengikut Syiah dipercayai bagi menarik perhatian lebih ramai pengikut baru


Apa pun, di bawah adalah kenyataan terbuka daripada bapa mertua wanita yang dianiaya oleh Abu Hanifah menggunakan gambarnya yang dicuri daripada laman web.



Si bapa turut menyertakan gambar perkahwinan anak lelaki dan menantunya itu sebagai bukti bahawa mereka merupakan suami isteri yang mengikut ajaran Islam Ahlul Sunnah Waljamaah dan bukan pengikut Syiah

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates