Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Friday 3 January 2014

(VIDEO) MAT SAID GEDEBE BUAT HAL LAGI





Semasa Menteri Besar, Dato Seri Ahmad Said dalam perjalanan pulang selepas selesai pembahgian Dana Bakti Remaja Dun Kijal Dato Seri Ahmad Said yang kebetulan melalui jalan ke Seri Bandi Kemaman teserempak dengan kemalangan yang melibatkan sebuah Viva dan Proton Perdana.


Dalam kemalangan tersebut terdapat 7 orang mangsa yang terlibat, tetapi apa menyentuh hati apabila seorang mangsa perempuan kemalangan di dalam kereta Viva yang dalam keadaan parah tidak di hantar lagi ke hospital kerana menunggu Ambulan menyebabkan MB mengambil tindakan dengan memberi kereta rasmi beliau supaya terus menghantar mangsa ke hospital.

KLlK VIDEO

Selepas itu ada mangsa yang tersempit menyebabkan MB menerjah kereta tersebut bersama orang lain yang turut berada di situ bagi mengeluarkan mangsa dan beliau sekali lagi berkeras menahan kereta-kereta yang melalui kawasan kemalangan tersebut agar segera menghantar mangsa-magsa yang terlibat ke Hospital.

Walaupun sikapnya di katakan gedebe tetapi sebenar ‘Gedebe beliau adalah untuk menjaga kebajikan rakyat’. Terima Kasih Dato Seri Ahmad Said.

1 comment:

  1. Salam perjuangan tuan blogger. link blog tuan telah dipautkan ke blog kami. Pohon tuan pautkan link kami juga www.myhomesoil.blogspot.com di blog tuan. terima kasih

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates