Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Friday 21 March 2014

TOLAK BUDAYA KHIANAT BAHAN KEMPEN,LAWAN CARA SIHAT-LAH




Masih belum reda kehangatan Pilihan Raya Kecil Dun Kajang berkempen MH sempat datang meninjau sekitar kajang yang sudah meriah dengan suasana kempen diantara Parti Barisan Nasional dan PKR.

 Dalam pemerhatian MH,perang poster dan sepanduk makin memenuhi setiap ruang sudut. Masing-masing mula mempromosikan Calon dari Pilihan masing-masing tetapi apa yang dilihat poster dan sepanduk dari Barisan Nasional banyak disabotaj dirosakkan dan disimbah Cat oleh pihak yang tidak matang dalam politik.Tindakan ini bukan sahaja memalukan diri sendiri dimata orang dunia.Kempen yang berbaki beberapa hari lagi ini dijangka lebih panas berikutan penyokong parti pembangkang yang agak agresif dan ganas.




Bila seseorang pemimpin itu mengamalkan politik kebencian yang langsung tidak mengajar kearah penyelesaian maka hasilnya begini dicemari dengan sikap kotor yang dipupuk oleh pemimpin kepada penyokongnya.Ini jelas politik kebencian telah diamalkan oleh penyokong mereka tanpa boleh berfikir kerana ketaksuban mereka terhadap kata-kata pemimpin yang disokong mereka.


Yang pastinya Kejadian sebegini harus ditolak ia memalukan

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates