Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Sunday 28 September 2014

TERIMA KASIH @AnwarIbrahim bantu ramaikan Ceramah PERDANA #MansuhAktaHasutan


Malam tadi berlangsung 1 ceramah yang diharapkan menjadi 1 ceramah perdana anjuran Pakatan Rakyat dengan isu fokus mereka gempak iaitu bertajuk Mansuh akta Hasutan di Tapak Ekspo Seberang Jaya.



Namun hakikatnya ceramah anjuran mereka adalah paling hambar dalam sejarah walaupun dengan kehadiran 'Hero Tamil' iaitu Anwar Ibrahim.Pada mulanya kehadiran orang ramai dalam lingkungan 70 orang yang memenuhi ruang sekitar ceramah sambil mendengar amanat Tian Chua,Adam Adli dan lain-lain lagi berkaitan Mansuh Akta Hasutan yang MH fikir si pendengar tidak faham apa yang mereka cuba sampaikan.


Sebelum tibanya Anwar Ibrahim di tapak ceramah dilihat Sekumpulan AMK berasa runsing apabila ceramah itu tidak mendapat sambutan maka bergegas mencari dan minta pertolongan ahli2 PKR turun ke Tapak Ceramah bagi kelihatan ramai risau akan kemurkaan Anwar Ibrahim apabila ceramah tidak mendapat sambutan walau di tempat sendiri.

Biarpun berusaha keras hanya 300 orang hadir ke tapak ceramah so jadilah untuk habuan dilihat Anwar Ibrahim.Mereka sebenarnya sedar banyak faktor PKR dan DAP makin dipinggirkan oleh masyarakat malah rakyat sudah mula menunjukkan tahap meluat mereka secara terang terangan.Itu belum cerita tentang PAS yang baru terjaga dari di BARUA kan oleh PR selama ini.

Rakyat sedar dan nampak PKR dan DAP adalah 1 Parti yang tak boleh harap dalam apa jua isu dibawa,semuanya sekerat jalan contoh GST.Belum habis 1 isu sudah ke isu lain.Sebenarnya MH malas nak menaip panjang banyak perkara yang sudah kita ketahui tentang tabiat PKR dan DAP ini.Jika PAS pandai pandailah korang fikir.

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates