Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Tuesday 19 November 2013

MISTERI TINGGALAN BARANG PANAS DI VILLA NABILA YANG MAMPU DIJAWAB



Misteri remaja hilang di Vila Nabila menjadi tumpuan orang ramai baik di sekitar Johor Bahru mahupun pengguna di media sossial apabila berita kehilangan remaja dikatakan sejumlah 23 orang ramainya dikaitkan pula dengan elemen paranormal.

Maka berduyun-duyunlah ramai menyaksikan sendiri kesahihan cerita Villa Nabila Johor Baru JB ini sehingga akhirnya suasana menjadi kelam-kabut dan telah menyusahkan pelbagai pihak.

Walaubagaimanapun berita terkini yang Berita Semasa terkini menunjukkan di sini, cerita & kisah mengatakan 23 remaja hilang di Villa Nabila Johor Bahru, JB adalah karut belaka.
Ini kerana remaja yang telah pun disahkan hilang berdasarkan laporan polis yang telah dibuat iaitu Izzat Izzudin Husin (16 tahun) telah pun ditemui. Sudah ditemui?

Ya…sudah ditemui.
Izzat Izzudin Husin ditemui di Flat Desa Mutiara, Johor Bahru, Johor pada tengah malam tadi

Izzat Izzudin Husin bersama 2 rakannya iaitu seorang rakan lelaki, dan seorang lagi kawana perempuan telah dirakamkan kenyataannya di Balai Polis Bandar Dato Onn


Berita Semasa difahamkan yang mana Izzat Izzudin Husin telah lari rumah bersama teman wanitanya dan tidur di flat kawannya

Moga ini menjadi pengajaran kepada pengguna Internet di Malaysia. Apa sahaja yang tersebar dan dikongsikan, belajar menganalisa setiap maklumat terlebih dahulu. Nampaknya pengakhiran cerita misteri Villa Nabila Johor Bahru tidak seperti yang diharapkan ramai pihak.




Ini yang MH maksudkan peninggalan atau kesan misteri yang mampu kita jawab.Sarang penagihan dadah.Maksudnya tempat ini ada berlaku keluar masuk penagih dadah.Mengikut sumber barang kegunaan bagi tujuan hisap dadah adalah benda yang baru digunakan.

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates