Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

Monday 29 September 2014

UGUTAN DAN NASIB DUA 'BARUA' PAS DITENTUKAN


Dua wakil rakyat PAS yang menyokong Datuk Seri Wan Azizah Ismail sebagai menteri besar Selangor sebelum partinya membuat pendirian sebelum ini akan berdepan lembaga disiplin.


Apakah nasib mereka? Mereka bagaikan pemutus keputusan PAS didalam PAKATAN RAKYAT.Sekiranya dipecat maka kerjasama PAS dalam PAKATAN RAKYAT akan berakhir.Itu yang kita nampak setelah melihat kenyataan demi kenyataan kontroversi dari ADUN Morib Hasnul Baharudin akan bertanding menggunakan lambang DAP sekiranya dipecat dari PAS.DAP bagaikan sudah menghampar karpet merah untuk menyambut mereka berdua ini ke dalam Parti mereka.

Didalam Majlis Syura teruk mereka ini dihentam boleh dikatakan semua ahli mahu mereka ini  dikenakan tindakan tegas kerana melanggar baiah PAS.Siapakah yang akan membuat keputusan untuk mereka berdua? Adakah si pembuat keputusan bakal akan diuji lagi dengan gelaran UMNO UG oleh mereka yang tidak berpuashati lagi? PKR dan DAP sudah bersedia untuk mempertikai apa saja keputusan yang dibuat oleh Lembaga Disiplin PAS dan Jawatankuasa Displin Parti ini yang dinantikan mereka untuk modal menghentam PAS setelah keputusan dibuat.

4 comments:

  1. sama ada dipecat atau tidak pas akan kekal dlm pakatan.cumanya wakil bebas akan bertambah di DUN.

    ReplyDelete
  2. hero ke barua?....pelik aku kat Pas.. macam tak ada pendirian.. macam mana nak tegak kan islam.. nampak Pas terlalu lembik dan layu.. senang dipijak-pijak oleh DAP.

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text

Sample Text


 
Blogger Templates